Subject: Arvamus määruse muutmise eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,Guido Pääsuke - JUSTDIGI <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 13:57:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
8.08.2025 kirja nr 6.1-2/96-1 „Arvamus määruse „Võrgu- ja infosüsteemide
küberturvalisuse nõuded“ muutmise eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>